Snowboard Skateboard Surf & kite Bags Footwear Streetwear
Magazine Learn to Ride Rideri Contact
 
HomeArrowFAQ - Frequently asked questions
Log in
...
Coș de cumpărături [x]
Mergi la casă

FAQ - Frequently asked questions

Ce este Boarder's On-Line Shop?
Este magazinul on-line legat de magazinul fizic Boarder's Shop, și prezintă produse care se găsesc în magazinul nostru. Dacă sunt produse care apar numai pe shop-ul on-line sau numai în magazinul fizic, acest lucru va fi menționat.
Magazinul fizic are mai multe produse și brand-uri decât cele din magazinul on-line.

Care este legătura dintre Boarder's Shop și Boarder's On-Line Shop?
În magazinul on-line veți găsi aceleași produse ca și în cel fizic, dar nu mai trebuie să vă deplasați până la noi ca să aveți produsele dvs. preferate.
Și în plus veți regăsi on-line același spirit care animă și magazinul nostru fizic.

Prețul diferă în magazinul on-line față de magazinul fizic?
In general nu, dar dacă avem promoții valabile numai on-line vom menționa acest lucru.

Livrați în întreaga țară?
Putem să vă trimitem produsele în orice loc curieratul rapid poate să ajungă, și chiar dacă nu ajunge, vom încerca să găsim o cale să vă trimitem ceea ce doriți.
Pachetele dvs. vor fi trimise cu FanCurier

Cât costă livrarea
Transportul produselor si rambursul banilor costa 20 RON pentru orice destinatie, se vor adauga la pretul total al comenzii si se vor achita la primirea produselor comandate.

Livrați și în străinătate?
Momentam nu facem livrări în afara României, dar pe viitor vom face acest lucru.

Modul de livrare
Scopul nostru este sa aveti marfa comandata in cel mai scurt timp. De aceea incepem procesarea unei comenzi imediat dupa primirea ei. Comanda este onorata numai dupa confirmarea telefonica (pentru confirmare va vom suna noi). In cazul in care sunt produse care nu se afla in stoc, veti fi anuntat inainte de expedierea pachetului.

Aveti de ales intre doua moduri de livrare:

- Fan Curier™ - Livrarea se face in 24 de ore la adresa destinatarului. Taxa de transport este de 20 lei pe pachet (indiferent de marimea acestuia). Aceasta optiune este valabila numai daca in localitatea in care locuiti este punct de lucru Fan Curier™. O lista cu toate punctele de lucru Fan Curier™ aveti aici.
Fan Curier™ cu ridicare de la sediu - Livrarea se face in 24 de ore la sediu Fan Curier™ din localitatea precizata de dvs. In cazul acesta dvs. va trebui sa va deplasati la sediul Fan Curier™ si sa ridicati pachetul. Taxa de transport este de 20 lei pe pachet (indiferent de marimea acestuia). Aceasta optiune poate fi utila in cazul in care nu sunteti acasa in timpul zilei sau in localitatea dvs. nu este punct de lucru Fan Curier™ si doriti sa primiti repede coletul (puneti ridicare de la sediu dintr-o localitate apropiata de dvs).

Plata
Valoarea minima pe comanda este de 100 RON. Plata se face in ramburs indiferent de modul de transport ales. In ramburs este inclusa si taxa de livrare.

Cum văd care dintre produse sunt la preț redus?
Pentru anumite perioade sau la începerea noului sezon punem anumite produse la prețuri reduse. Acestea vor avea simbolul de reducere în dreptul pozei și vor afișa atât prețul vechi cât și prețul redus.

Ce inseamna promoții?
Promoțiile sunt valabile pentru perioade limitate de timp si oferă un preț mai mic decât cel standard în anumite condiții. Durata promoției și condițiile sale vor fi menționate pe site.

Cât de des se actualizează produsele pe site?
Produsele se actualizează zilnic (în timpul zilelor lucrătoare).

Cum îmi fac cont?
Din secțiunea de log in, alege 'Creaza-ți cont'.

Cum stiu dacă sunt logat?
În partea dreapta-sus a site-ului se află casuța de 'log in'. Dacă sunteți logat (autentificat ca utilizator) veți vedea opțiunile de 'Log out' și 'Admin cont' lângă numele dvs.

Cum caut un produs pe site?
Puteți să găsiți un produs căutându-l în categoria dorită sau direct în casuța de căutare.

Cum introduc un produs în coșul de cumpărături?
Prin intrarea în pagina de prezentare a produsului, urmată de selectarea modelului și mărimii dorite și în final de apăsarea butonului 'Adaugă în coș'.

Toate produsele afișate sunt pe stoc?
Da, având în vedere faptul că actualizarea stocului online se face zilnic. Pot exista însă și excepții în cazul în care, în același timp, produsul se cumpară în magazin și îl comandati și dvs. online. Dacă acest lucru va afecta o comandă facută de dvs., vă vom informa în timp util asupra acestui lucru și vom găsi o soluție de rezolvare a problemei, cum facem întotdeauna.

Se poate întampla să-mi fie refuzată comanda?
Acest lucru se poate întâmpla dacă produsul comandat nu se află pe stoc sau dacă datele de livrare nu sunt valide sau sunt incomplete.

Cum pot modifica datele din contul meu?
Dupa ce vă autentificați (logați), alegeți din lista de opțiuni 'Modifică date de contact' sau 'Schimbă parola'.

Cum pot să aflu starea comenzii/comenziilor mele
După ce vă autentificați (logați), alegeți din lista de opțiuni 'Listă comenzi' și puteți să vedeți starea tuturor comenzilor făcute de dvs.

Cum vă pot contacta?
Pentru a contacta magazinul on-line, puteți să ne trimiteți un mesaj din secțiunea de administrare a contului dvs. Dacă doriți să contactați Boarder's Shop (magazinul fizic), folosiți datele de contact de pe site-ul principal.

Care este programul de lucru?
Comenzile dvs. sunt preluate de Luni până Vineri între 12:00 și 20:00 și sâmbăta între 11:00 și 18:00. Acest program este valabil în zilele lucratoare legale, și mai puțin în timpul sărbătorilor legale. Dacă avem alt program de funcționare vom mentiona acest lucru pe site.
Dacă trimiteți comenzi în afara programului de lucru, acestea vor fi preluate și procesate în urmatoarea zi lucrătoare.
Set 2017
noutate
ION Logo Hoody - Black
275 lei
Produse noi [+]

reducere
Animal Buzios Wallet - ..
70  49 lei
Reduceri [+]

 
  © 2007-2017 Boarder's Shop. Toate drepturile rezervate.  | www.burtonltr.ro  |  www.surmont.ro Protecția Consumatorilor ANPC  
© 2007-2017 Boarder's Shop. Toate drepturile rezervate.

Protecția Consumatorilor ANPC